יום רביעי, 8 ביוני 2011

אוטו בית ואנרגיה סולארית- החדש

לאחר 11 שנים בהם שימש אותנו רכב מסוג: פיאט דוקאטו,מודל 1995, ולקראת יציאתו לפנסיה,החלטנו להחליפו ברכב מאותו סוג, בן 3, כלומר מודל 2008.גם ברכב זה נשתמש באנרגיה סולארית,כמקור לחשמל.


בתכנית, לרכוש גגון שיאוחסנו עליו בעתיד הפאנלים הסולאריים, אשר ישמשו כמקור אנרגיה להפעלת כל הציוד החשמלי בקראוון.


האוטו במצבו הנוכחי: ריק



מתחילים בעבודות ההכנה ושיפוץ הרכב:
ניקוי מסילת דלת צד:

תיקון הגלגל המוביל של דלת הצד:


כיוון מחזיקי הדלת בעת סגירה:

זהו, עייפנו להיום ,נוסעים הביתה מהחוף בו עבדנו:


4 תגובות:

  1. מה קרה לישן?
    מכרתם אותו?

    השבמחק
  2. כל הכבוד!! חיזקו והצליחו!

    השבמחק
  3. היי חבר'ה,
    תתחדשו על רכבכם החדש , אני בהחלט מעריץ שלכם, עקבתי אחריכם במהלך השנתיים האחרונות מחו"ל, שם היה לי גם ואן שבו טיילתי, כרגע אני בשלבי החזרה לארץ ובקרוב בעזרת מי שזה לא יהיה אתחיל בבנית הואן 'תוצרת הארץ', כנראה על בסיס משהו הרבה יותר ישן.
    מאד הייתי רוצה לדעת האם אתם משנים מבנה ועוברים את כל תהליך הרישוי על מנת לרשום את רכבכם כאחוד מגורים, או שזה מיותר... ואם כך האם לא עושים בעיות בזמן מעבר הטסט, למשל.
    אמשיך להתאדכן, עלו והצליחו !
    גרי ( gerrshon@walla.co.il )

    השבמחק
  4. תתחדשו על הרכב החדש ובהצלחה בשיפוצים. הפיאט דוקאטו אחלה רכב, לפי מה שקראתי באיזה מגזין רכב, נראה לי יתאים בול לצרכים שלכם

    השבמחק